Lugna stunder väntar? :)


Dag 10 018. Nu är den stora branschmässan över. Jag har haft mycket, mycket (skrev jag mycket?) trevligt & roligt som utställare. Kanske inte så konstigt med en bransch som till 95% innehåller män och åter män. Jag har fått frierier och komplimanger så det heter duga, från män som var lättade att se till en och annan tjej. Som utställare tvekar de knappast att prata med en.. givna samtalsämnen dvs!

På fredagen var det en branschfest med ABBA-show. Maten var helt underbar (men efterrätten motsvarade dock inte mina förväntningar) och sällskapet härligt. Jag var skapligt trött när jag kom hem, efter att ha stått på mässa hela dagen. Men jag tror faktiskt jag kom isäng strax efter kl. 00:00. Att somna var dock inte lika lätt.. huvudet fullt av dagens intryck och kvällens festligheter.

Dagen efter bestod av innebandy, varm chokladmjölk, grädde och marshmallows, ostkaka, thaimat i gott sällskap! Det blev Dexter, några avsnitt av Glee samt Spiran och Svärdet. Även Solsidan hanns med lite halvt 😀

Nu ska vi se om dagarna lugnar ner sig lite (eller inte, de är totalt fyllda med spännande saker!).. men av någon anledning kommer jag väl längta mig tokig till helgerna. Jaja, glad är jag.. mycket glad.. 🙂

Lämna en kommentar